VÁSÁRLÁSI ÉS SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

Jelenleg dolgozunk ezeken az oldalakon, ezért a webáruházon keresztül nem tudsz rendelni, csak telefonon, e-mailben Emőkénél:+36 20/544 5944; info@amobafotel.hu, vagy személyesen Budapesten Áginál: +36 20/387 2696

Vásárlási feltételek

 

1.  A termék kiválasztása

1.1.  A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni a webáruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „KOSÁRBA” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A „KOSÁR” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. Minden javítás után, a „KOSÁR FRISSÍTÉSE” gombbal tudják aktualizálni a módosításokat. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

 

2. A rendelés elküldése

2.1. Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "PÉNZTÁR" gombra. Ezután van lehetősége megadni az e-mail címét illetve a számlázási és szállítási adatait. Amennyiben korábban már regisztrált és a belépési adatait megadva bejelentkezett az oldalra, akkor az e-mail címét már nem fogjuk elkérni a pénztárnál.

 

2.2. A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat által), valamint a fizetési módot (utánvét, készpénz), majd a „TOVÁBB” gombra kattintva folytathatja a következő lépéssel.

 

2.3. Az áttekintés alatt még egyszer leellenőrizheti egy összegző oldalon az Ön megrendelését, a kiválasztott szállítási módot, az Ön által megadott adatok helyességét és a rendelés végösszegét.

 

2.4. Az áttekintés után, ha mindent helyesnek talál, akkor a „TOVÁBB” gombra kattintva véglegesítheti a megrendelését.

 

3. Árak

3.1. Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt található meg. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

 

4. A rendelések feldolgozása

4.1.  A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

 

6. Visszaigazolás

6.1. Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy írjon e-mail-t. Az elérhetőségeket az oldal alján a „KAPCSOLAT” rész alatt találja meg.

 

7. Fizetési feltételek

7.1. Áruházunkban lehetőség van személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

 

Szállítási feltételek

 

1. Szállítás

1.1. A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal (DPD és MPL) történik.

 

1.2. A kiszállítási idő a megrendeléstől számítva:

- egyedi rendelés esetén maximum 3 hét,

- raktáron lévő termék megrendelése esetén maximum 10 munkanap.

A szállítás pontosabb időpontjáról lehetősége van egyeztetni e-mailen, illetve telefonon. Az elérhetőségeket az oldal alján a „KAPCSOLAT” rész alatt találja meg.

 

1.3. Szállítási módok: futárszolgálat vagy személyes átvétel (személyes átvétel esetén előre egyeztetett időpontban).

 

2. A szállítástól elállás

2.1. Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.

 

3.  A termék visszaküldése

3.1. A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

 

4. Tulajdonjogi kikötés

4.1. A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad.

 

5. Megrendelés módosítása, törlése

5.1. A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

 

5.2. Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

 

5.3. Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy az "Impresszum" menüpont alatt vagy a "KAPCSOLAT” rész alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

5.4. A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor. Az e-mail címet az oldal alján a „KAPCSOLAT” rész alatt találja meg.